پریسا پور مشکی

بیوگرافی پریسا پور مشکی و لیست ۱۰ ویدئو پر بازدید او در اینستاگرام

پریسا پور مشکی که او را به پریسا پور بلک می شناسند، یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که کلیپ های طنز در اینستاگرام منتشر می کند.

پریسا پور مشکی کیست؟

پریسا پور مشکی کیست؟

پریسا پور مشکی در یازدهم تیر ماه سال ۱۳۸۰ در خوزستان به دنیا آمد. او چون علاقه بسیاری به خنداندن مردم داشت و از ۱۴ سالگی در این زمینه فعالیت می کرد. وی کلیپ های خنده داری که خودش جای چند نقش بازی می کند را برای مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

پریسا در رشته تجربی تحصیل کرده اما چون علاقه ای به درس نداشته و بر این عقیده بوده که برای رسیدن به علاقه اش تحصیلات آکادمیک نیازی نیست، درس خواندن را ترک کرده و فقط مدرک دیپلم خود را گرفته است. وی در حیطه طنزپردازی و دابسمش بسیار موفق است و خانواده اش هم او را حمایت می کنند.

او هم چنین خواهر بزرگتری به نام مریم دارد که مریم ۵ سال از پریسا بزرگ تر می باشد یکی از کلیپ های پریسا پور بلک ترسناک بود که این کلیپ بسیار دیده شد و لایک بسیاری را از آن خود کرد. در پریسا پور بلک ویکی پدیا می توانید اطلاعات بیشتری از او به دست آورید.

پریسا پور مشکی اهل کجاست؟

پریسا در شهر خوزستان به دنیا آمده و زمانی که پریسا ۴ ساله بود آن ها به شهری رفتند و ساکن این شهر شدند. اکنون این خانواده در شهر تهران زندگی می کنند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با پریسا پور مشکی انجام شده است؟

حاشیه های این شخص درباره چیست؟

پریسا پور مشکی خیلی با احتیاط کار می کند و اصلا کلیپی منتشر نمی کند که به قشری توهین شود و به آن ها بر بخورد. او در راستای حرفه خود حرکت می کند و تا به الان حاشیه ای برای خود ایجاد نکرده است. او یک بار در لایو اعلام کرد که قصد مهاجرت دارد اما این لایو چالشی بود که مجری تی وی پلاس به او داده بود.

درآمد پریسا پور مشکی از کجاست؟

درآمد پریسا پور مشکی از کجاست؟

پریسا در آرایشگاه به کار طراحی با حنا مشغول بود که بعد از مدتی از این کار خارج شد. زمانی که او از سال ۹۸ به پیشنهاد خانواده یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کرد توانست فالوور های زیادی کسب کند و از طریق استوری های تبلیغاتی برای خود درآمد کسب کند.

او در کنار کلیپ های خنده دار و با مزه اش به تبلیغات می پردازد که از این تبلیغ ها درآمد بسیار خوبی دارد. پریسا نیز از طریق سرویس یوتیوب هم کسب در آمد می کند؛ زیرا سرویس یوتیوب برای افرادی که در این شبکه فعالیت بسیاری کنند به ازای لایک و بازدیدی که پست های آن ها دریافت کند مبلغی به دلار برای آن ها واریز می کند.

آدرس اینستاگرام پریسا پور مشکی چیست؟

آدرس اینستاگرام پریسا پور مشکی چیست؟

اگر شما علاقه مند هستید تا کلیپ های این هنرمند را در اینستاگرام مشاهده کنید، می توانید در قسمت جستجو اینستاگرام آیدی poorblack را وارد کنید و او را فالو کنید. پریسا در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری می کند و پست های زیادی را در این صفحه قرار می دهد که این پست ها لایک و کامنت فراوانی را به خود اختصاص می دهند.

پریسا پور مشکی در اینستاگرام حدود ۳ میلیون فالوور دارد که این تعداد در دو سال فعالیت در این صفحه بسیار عدد خوبی است. پریسا قبل از این که در صفحه اینستاگرام فعالیت کند با گوشی پدرش کلیپ های خنده دار می گرفت و بعد از آن به پیشنهاد خانواده اش این صفحه را راه اندازی کرد و کلیپ هایش را در این فضای مجازی و دیگر فضا ها به اشتراک گذاشت.

کلاب هاوس پریسا پور مشکی

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی نو پا است که بر پایه صداست. چون این شبکه، شبکه ای جدید است بعضی از صفحات این سلبریتی ها هک شده و یا افراد با نام آن ها صفحه ای ایجاد کرده اند. پریسا پور مشکی در کلاب هاوس هم فعالیت می کند و در این شبکه هم افراد زیادی را جذب خود کرده است.

عکس های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

عکس های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

شما علاقه مندان می توانید عکس های این چهره را در صفحه اینستاگرامش در قالب پست واستوری مشاهده کنید. معمولا عکس های چهره های معروف و سرشناس همانند پریسا پور مشکی در اکثر فضاها مجازی و سایت های متعدد مشهود است.

برای دیدن عکس های او در مکان های مختلف می توانید نام او را در مرورگر سرچ کنید و عکس هایش  را از سایت های مختلف ببینید.

کلیپ های پریسا پور مشکی را در کجا ببینیم؟

پریسا پور مشکی کلیپ های خود را در اکثر فضا های مجازی به اشتراک می گذارد. او زمانی که یک کلیپ ضبط می کند آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و این کلیپ لایک بسیاری را از آن خود می کند. کلیپ های وی بسیار با مزه است و این کلیپ ها از سرویس یوتیوب هم منتشر می شود.

سرویس یوتیوب برای افرادی که همانند پریسا پور بلک فعالیت بسیاری در این فضا کنند مبلغی به دلار برای آن ها واریز می کند. یکی از کلیپ های پریسا پور مشکی استقلال و پرسپولیس بود که در حواشی بازی های این دو تیم انتشار داد. اگر شما پریسا پور بلک آپارات را در مرورگر سرچ کنید تمام کلیپ های این واینر را در آپارات می توانید مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

این شخص در کدام کشور زندگی می کند؟

پریسا پور مشکی در شهر خوزستان به دنیا آمده و هم اکنون در کشور ایران زندگی می کند. او در هیچ رسانه ای حرفی از مهاجرت نزده و ظاهرا قصد دارد در همین کشور به راه خود ادامه دهد.

نحوه آشنایی وی با همسرش چگونه بود؟

نحوه آشنایی وی با همسرش چگونه بود؟

پریسا پور بلک ازدواج نکرده است و هم اکنون مجرد است و با خانواده خود زندگی می کند. شاید شما با تیترعکس عروسی پریسا پور مشکی و همسرش در سایت های متعدد رو به رو شده باشید اما او ازدواج نکرده و این یک شایعه است.

سوالات متداول

  1. پریسا پور مشکی متولد چه سالی است؟

    او در یازدهم تیرماه سال ۸۰ به دنیا آمده و اکنون ۲۰ سال دارد.

  2. این واینر تا چه مقطعی تحصیل کرده است؟

    وی دیپلم خود را گرفته است و بعد از آن ترک تحصیل کرده است.

  3. آیا پریسا پور مشکی ازدواج کرده است؟

    این واینر در حال حاضر مجرد می باشد.

  4. آیا پریسا پور مشکی مهاجرت کرده است؟

    این واینر در ایران زندگی می کند و قصد مهاجرت ندارد.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.