ماریا منصور

ماریا منصور اهل کجاست؟ | بررسی ماجرای تجاوز خواننده معروف پاپ به ماریا

ماریا منصور نامی است که اهالی رسانه و حاشیه هایش به راحتی به خاطر دارند. نام ماریا حتی برای طرفداران شادمهر عقیلی نیز نامی آشناست.

او دختری است که باعث به وجود آمدن موجی از شایعه و حاشیه برای شادمهر عقیلی مدیر سایت بت مجیک شده است. ماریا منصور امروزه در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و شما می توانید با سرچ کردن دانلود آهنگ ماریا منصور وابسته، یکی از قطعات جدید و شنیدنی او را گوش دهید. در ادامه بیوگرافی ماریا منصور را بررسی خواهیم کرد.

ماریا منصور کیست؟

ماریا منصور کیست؟

چند وقت پیش پخش ویدیویی از ماریا منصور که نزدیک به نیم ساعت زمان داشت باعث افتادن نامش بر سر زبان ها شد. این ویدیو تنها یک ویدیو که نیم ساعت زمان داشت، نبود و تبدیل به جنجالی برای شادمهر عقیلی شد.
شادمهر عقیلی از خوانندگان محبوب فارسی زبان در دنیای پاپ است که همسر و یک دختر دارد. شایعه ارتباطش با ماریا و بدتر از آن تجاوز جنسی و استفاده از ماریا برای او بسیار گران تمام شد. ماریا منصور در ویدیویی به ارتباط داشتن با شادمهر عقیلی اعتراف کرد و گفت که شادمهر قصد تجاوز جنسی در برخورد های اول به او را داشته است.

ماریا منصور با انتشار این ویدیو توانست هواداران بسیاری را به سمت خودش بکشاند و در یک شب محبوبیت زیادی را به دست آورد. هنوز در کامنت های پست های شادمهر عقیلی و خود ماریا منصور نشانه هایی از این ماجرا و کلیپ جنجالی، دیده می شود. سن ماریا منصور آن قدر ها زیاد نیست و ۳۰ و خورده ای سن دارد.

ماریا از بیان ادعاهای خود چه سودی کرد؟

او با همین سن کم توانست راه چند ساله را در یک شب طی کند و فالووران زیادی را در اینستاگرام و یوتیوب برای خودش به دست آورد. تا مدت ها بعد از اسم شادمهر عقیلی ماجرای ماریا نیز از زبان مردم شنیده می شد و ارتباط این دو را به یکدیگر نشان می داد.

عکس های جدید ماریا منصور را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های جدید ماریا منصور کافی است در اینستاگرام ایدی او را پیدا کنید. ماریا در اینستاگرام به شدت فعال است و تقریبا در هر روز استوری و یا پستی از خودش منتشر می کند. همچنین می توانید در پیج خوانندگان و تهیه کنندگانی که ماریا با آن ها فعالیت دارد، تصاویر این خواننده را پیدا کنید.

پیج اینستاگرام ماریا منصور چیست؟

ماریا منصور سلبریتی و خواننده ای نسبتا معروف در فضای اینستاگرام است. امروزه بیش تر هنرمندان سعی می کنند تا با فعالیت در فضای مجازی و پلتفرم هایی نظیر اینستاگرام با طرفدارانشان بیش تر در ارتباط باشند. ماریا منصور اینستا فعالی دارد و نام پیج اصلی ماریا منصور به دلیل فعالیتش در زمینه موزیک، ماریا موزیک است. ماریا منصور در اینستاگرام حدود ۴۶ هزار نفر دنبال کننده دارد که از او و کار هایش حمایت می کنند.

ماریا منصور و شادمهر چه رابطه ای با هم داشتند؟

ماریا منصور و شادمهر چه رابطه ای با هم داشتند؟

تا قبل از پخش ویدیو افشاگری ماریا منصور از شادمهر عقیلی، آن ها با یکدیگر دوست بودند و قرار بود در چند کار مشترک هم همکاری داشته باشند. برخی از اطرافیان این دو نفر خبر از ارتباط بسیار صمیمی و نزدیک آن ها نیز داده اند. با پخش این ویدیو و افشاگری های بعدی آن، این ارتباط برای همیشه پایان یافت.

یوتیوب ماریا منصور فعال است؟

ماریا تقریبا در تمامی پلتفرم های مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت دارد. فعالیت ماریا در فضای مجازی به دلیل حرفه خوانندگی که به آن مشغول است، ناگزیر زیاد است. جالب است بدانید ویدیو جنجالی ماریا ابتدا در یوتیوب او منتشر شد و بعد به اینستاگرام و دیگر پلتفرم های مجازی کشیده شد.

درآمد این شخص از کجاست؟

ماریا از راه خوانندگی و موسیقی درآمدش را به دست می آورد. او در این راه با سخت کوشی زیادی که دارد بسیار امیدوارانه پیش می رود. از ماریا تا کنون قطعات زیادی منتشر شده است که در فضای مجازی بازخورد خوبی داشته اند. ماریا مدتی قصد داشت در زمینه مدلینگ هم فعالیت داشته باشد اما به دلیل تمرکز روی خوانندگی و موزیک از این حرفه نتوانست درآمدی به دست آورد. او بیشتر وقتش را در استودیو و درحال تمرین خوانندگی و پر کردن موزیک ویدیو هایش می گذراند.

ماریا منصور در کدام کشور زندگی می کند؟

ماریا از مخالفان سرسخت نظام حاکم در ایران است. او در اینستاگرام خود در پست های مختلف هشتگ های زیادی را برای این موضوع اختصاص داده است. همچنین یکی از آهنگ هایش به نام همسنگر نیز درباره همین موضوع و اعتراضش نسبت به وضع حاکم است. این خواننده حاشیه ساز چند سالی است که در آمریکا و در کنار خانواده اش زندگی می کند.

ماریا منصور اهل کجاست؟

ماریا متولد ایران است اما در حال حاضر به آمریکا مهاجرت کرده است و اهل شهر لس آنجلس است. ماریا بار ها اعلام کرده است که اگر می توانست در ایران خوانندگی و فعالیتش در زمینه موزیک را ادامه بدهد، قطعا در ایران و در کنار دوستانش می ماند.

حاشیه های این شخص درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه مهم زندگی ماریا در همان ویدیو جنجالی که منتشر کرد، خلاصه می شود. او پس از انتشار آن ویدیو که در آن تمام جزییات و روابط خودش با شادمهر عقیلی را اعلام کرده بود، این نکته را بیان کرد که شادمهر عقیلی بار ها به او پیشنهاد دوستی و رابطه جنسی را داده بود. این موضوع به خودی خود می تواند برای یک خواننده جنجال آفرین باشد، چه برسد به این نکته که شادمهر عقیلی همسر و فرزند دارد. عده ای گفته اند ماریا این کار را تنها برای محبوبیت و جذب فالوور انجام داده است و هرگز نتوانست آن را اثبات کند.

عده ای دیگر هم از سکوت شادمهر سوء استفاده کردند و این نکته را متصور شدند که تمام بیانات این خانم راست و حقیقی بوده است. صحبت های متناقض ماریا در این باره، برای همه افراد جای تعجب داشت. ماریا یک بار اعلام کرد که توسط وکیلش مراحل آینده را طی خواهد کرد و بار دیگر در یکی از لایو هایش گفت که دلیل و سندی برای این کار ندارد و نمی تواند پیگیری موضوع را به تنهایی ادامه دهد. واکنش شادمهر به ماریا منصور تنها سکوت بود؛ از این سکوت برداشت های متفاوتی می شود که هنوز هم ادامه دار هستند. تنها مزیت این سکوت این بود که تمامی شایعه ها و حواشی را پایان داد و ماریا با دیدن سکوت شادمهر، دیگر حرفی در این باره نزد.

آیا تا به حال مصاحبه ای با ماریا منصور انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه ای با ماریا منصور انجام شده است؟

ماریا در برنامه سال نو که شبخیز و همسرش مجری آن بودند، حاضر شده است. او در این مصاحبه بیش تر از فعالیت ها و خوانندگی که انجام می دهد صحبت کرده است و اجازه نداد که مجری های این برنامه خیلی از موضوعات خصوصی او سوال بپرسند. در آن زمان اعلام کرده بود با یک خواننده محبوب پاپ در ارتباطی نزدیک است و رابطه دارد.

دوست پسر ماریا منصور کیست؟

به گفته برخی از دوستان نزدیک ماریا، او و شادمهر مدت ها با یکدیگر رفت و آمد داشتند. رابطه ماریا و شادمهر هرگز در جایی به طور مشخص منتشر نشده است؛ تنها حاشیه ها و آن ویدیو جنجالی خبر از ارتباط خواننده محبوب دنیای پاپ با ماریا می دهند. ماریا امروزه مجرد است و در کنار خانواده اش زندگی می کند. به نظر می رسد او پس از ماجرایش با شادمهر هرگز دوست پسری نداشته است.

لایو های ماریا منصور درباره چه موضوعاتی است؟

امروزه لایو های ماریا منصور بیش تر به بخش هایی از زندگی او مرتبط است. او کم تر وارد حواشی می شود و سعی می کند تا با فعالیت بیش تر در زمینه موسیقی و خوانندگی، در این راه موفق شود. ماریا در لایو های اینستاگرامی که دارد از ورزش کردن، کتاب خواندن، آهنگ گوش دادن و حتی آشپزی هایش حرف می زند.

شغل ماریا منصور چیست؟

ماریا در عرصه خوانندگی و موزیک فعالیت دارد. او تا به امروز نزدیک ۱۰ آهنگ را منتشر کرده است و برای آن ها موزیک ویدیو های زیبایی نیز ساخته است. شبکه من و تو همیشه از آهنگ های ماریا حمایت می کنند و در روز انتشار آهنگ هایش حتما در برنامه هایشان اسم آن را می گویند. از آهنگ هایی که ماریا تا به امروز منتشر کرده است و بسیار محبوب بوده اند می توان به قطعات وابسته و همسنگر اشاره کرد. برای دانلود آن ها می توانید به کانال تلگرام ماریا که در بیو اینستا ماریا موزیک لینکش وجود دارد، مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. دوست پسر ماریا منصور در گذشته چه کسی بوده است؟

    به گفته برخی از نزدیکان ماریا، او و شادمهر عقیلی تا مدت ها با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته اند.

  2. ماریا منصور در چه شهری زندگی می کند؟

    امروزه ماریا در شهر لس آنجلس در کشور آمریکا ساکن است.

  3. دلیل مهاجرت ماریا منصور از ایران چه بود؟

    ماریا به دلیل آن که در ایران نمی توانست در زمینه خوانندگی و موسیقی، به عنوان یک زن، فعالیت داشته باشد از ایران به کشور آمریکا مهاجرت کرد.

  4. پیج اینستاگرام ماریا منصور چیست؟

    ماریا پیج اینستا فعالی دارد که نام آن ماریا موزیک است. دلیل انتخاب این نام این بوده است که ماریا در زمینه خوانندگی و موزیک فعالیت دارد.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.