پوریا فیاضی

بیوگرافی پوریا فیاضی و همسرش + دلیل جدایی آن ها

پوریا فیاضییکی از والیبالیست های ایرانی است که با نام شناسنامه‌ ای بابک فیاضی متولد ۲۲ دی ۱۳۷۱ می باشد. سن فیاضی ۲۹ سال می باشد و در هشترود متولد شده است، ایشان یکی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال ایران بود.

فیاضی در مسابقات جوانان جهان ایتالیا به همراه امیر غفور، فرهاد سال افزون و سعید شیرود بهترین ‌های تیم ملی جوانان ایران بودند. این بازیکن به تازگی به ویچنزای ایتالیا انتقال یافته ‌است. او در ۱۴۰۰/۴/۱۶ از بازی های ملی خداحافظی کرد.

پوریا فیاضی کیست؟

پوریا فیاضی کیست؟

طبق مصاحبه فیاضی داشته ایم یکی از بازیکن های والیبال است که حتماً می پرسید که فیاضی چند سال دارد ایشان ۲۹ سال سن دارند. قد فیاضی ۱۹۸ متر می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام پوریا فیاضی چیست؟

آدرس اینستاگرام پوریا فیاضی را می توانید در گوگل پیدا کنید و می توان گفت که ایشان رابطه خیلی خوبی با اینستاگرام دارند و عروسی فیاضی را می توانید در پیج ایشان ببینید. پوریا فیاضی اینستا خود را برای طرفدارانش باز گذاشته است.

بررسی عملکرد پوریا فیاضی در تیم ملی

بررسی عملکرد پوریا فیاضی در تیم ملی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بازیکن والیبال مدتی را در تیم ملی ایران حضور داشته است. این والیبالیست از عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی ایران برخوردار بوده است. هم چنین توانست در کنار تیم ملی ایران افتخارات و دستاوردهای بسیار زیادی را کسب کند.

گزارش شده است که پوریا فیاضی ملی پوش والیبال ایران با بازی خوب و عملکرد بی‌ نظیرش در تیم ملی والیبال ایران توانسته جایگاه بهتری را در دنیای والیبال از آن خود کند. البته در حال حاضر او به عنوان بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران شناخته می شود.

عکس های پوریا فیاضی را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیکن خوب و فیاضی و همسرش را می توانید در اینستاگرام و سایت های مختلف ورزشی تماشا کنید و عکس های فیاضی در خندوانه را می توانید در سایت ها ببینید و همچنین عکس ماشین فیاضی را در اینستاگرام ایشان گذاشته شده است شما می توانید پیج ایشان را دنبال کنید و عکس های او را ببینید. بیشتر کاربران عکس خالکوبی پوریا فیاضی را خواسته اند ولی باید بدانید که ایشان هیچ خالکوبی ندارند.

این والیبالیست هم اکنون بازی می کند؟

این والیبالیست هم اکنون بازی می کند؟

این بازیکن خوب امسال به یکی از تیم های ایتالیا دعوت شده است و از بازی های ملی خداحافظی کرده است و الان در ایتالیا بازی می کند.

درآمد این والیبالیست بالاست؟

درآمد خیلی خوبی دارد و الان هم که در یکی از باشگاه های ایتالیا کار می کند قطعاً درآمد خود را بیشتر کرده است.

پوریا فیاضی در چه تیم هایی بازی کرده است؟

پوریا فیاضی در چه تیم هایی بازی کرده است؟

پوریا فیاضی والیبالیست موفق و سرشناس اهل ایران است که تا به اکنون در طول دوران حرفه‌ ای خود به عنوان بازیکن والیبال در خیلی از تیم‌ های برتر حضور داشته است. او یکی از پدیده‌ های والیبال ایران در دهه ۹۰ بوده است. حال در ادامه قرار است به بررسی این موضوع که فیاضی تا به اکنون در چه تیم هایی حضور داشته است بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سایپای البرز

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فیاضی با حضور در تیم سایپای البرز و بازی بسیار خوب و عملکرد بی‌ نظیرش توانست جایگاه خوبی را در دنیای والیبال از آن خود کند. هم چنین طرفداران و هواداران فراوانی را نیز به دست آورد. سایپای البرز یکی از باشگاه‌ های برتر و معروف در ایران به شمار می‌ رود که فیاضی با حضور در این باشگاه توانست در میان اهالی والیبال توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

شهرداری ارومیه

بهتر است بدانید که این والیبالیست مشهور در سال ۱۳۹۲ عضو تیم شهرداری ارومیه گردید و مدتی را در این تیم به بازی مشغول شد. حال گفتنی است که بازی و عملکرد بسیار خوب فیاضی در این تیم مورد تعریف و تمجید خیلی از اهالی والیبال قرار گرفت.

پوریا فیاضی در حال حاضر کدام تیم است؟

این بازیکن به ویچنزای ایتالیا انتقال یافته‌ است. او در ۱۴۰۰/۴/۱۶ از بازی های ملی خداحافظی کرد و الان در ایتالیا است.

نگاهی به دستاوردها و افتخارات این فرد

نگاهی به دستاوردها و افتخارات این فرد

گفتنی است که فیاضی یکی از موفق‌ ترین بازیکنان والیبال است که در طول دوران حرفه‌ ای خود به عنوان والیبالیست توانسته افتخارات متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند. حال از مهم‌ ترین افتخارات او می‌ توان به: والیبال قهرمانی باشگاه‌ های مردان آسیا ۲۰۱۴ – همراه با باشگاه والیبال شهرداری ورامین یک، لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۰ همراه با باشگاه والیبال سایپا، والیبال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ (مردان) و غیره اشاره کرد.

حال اگر تمایل دارید تا به صورت کامل در رابطه با تمام افتخاراتی که این والیبالیست معروف در طول دوران حرفه‌ ای اش کسب کرده است اطلاعاتی را به دست آورید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به ویکی پدیای فیاضی مراجعه نمایید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که در ویکی پدیای او علاوه بر افتخارات این والیبالیست می‌ توانید اطلاعاتی همچون پوریا فیاضی قد او، پوریا فیاضی و همسرش و غیره را نیز به دست آورید. به این گونه بیشتر با این والیبالیست مشهور و موفق ایرانی آشنا خواهید شد.

سوالات متداول

  1. آیا واقعا پوریا فیاضی از همسر خود جدا شده است؟

    فیاضی از همسر خود جدا نشده است و در کنار هم زندگی خوبی دارند.

  2. آیا فیاضی فرزند دارد؟

    فیاضی دارای یک فرزند به نام جانان می باشد.

  3. چرا فیاضی از ایران رفت؟

    فیاضی در یکی از تیم های ایتالیا شروع به بازی کرده است.

  4. آیا همسر پوریا فیاضی هم والیبالی است؟

    همسر فیاضی بازیکن والیبال است و بسیار حرفه ای بازی می کند.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.