بردلی بیلی

بیوگرافی بردلی بیلی و رکورد های او در nba

از ورزش های محبوب در سراسر دنیا ورزش بسکتبال است که این ورزش در ایالات متحده آمریکا نسبتا طرفداران بیشتری دارد و بسکتبالیست های مشهور آمریکایی زیادی هستند که در سطح جهانی شناخته شده هستند، یکی از بسکتبالیست های ایالات متحده آمریکا بردلی بیلی است که از ستارگان تیم واشینگتن ویزاردز است.

بردلی بیلی کیست؟

بردلی بیلی کیست؟

بیلی از بسکتبالیست های مطرح آمریکایی است که زاده ۲۸ ژوئن سال ۱۹۹۳ است، ملیت این بسکتبالیست آمریکایی است و در شهر سنت لوئیس در ایالت میزوری متولد شده است، قد این بسکتبالیست ۱۹۶ سانتی متر (۶ فوت و ۵ اینچ) است و با وزن ۹۴ کیلوگرم از نظر بدنی مناسب ورزش بسکتبال است. بردلی از بازیکنان برجسته تیم واشنگتن ویزاردز است و تا کنون دو مدال طلا در کارنامه خود ثبت کرده است.

عکس های بردلی بیلی را از کجا ببینیم؟

می توان با سرچ کردن نام این بسکتبالیست در موتور جستجو گوگل آخرین عکس های بردلی را مشاهده کرد، همچنین در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام نیز می توان عکس های بردلی را در پیج خودش یا پیج طرفداران و پیج های ورزشی مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بردلی بیلی چیست؟

برای مشاهده عکس ها و ویدیو های بیشتر از این بسکتبالیست و همچنین دنبال کردن پست ها و استوری های او می توان به پیج اینستاگرامش مراجعه کنید که آدرس پیجش bradbeal3 است و ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد و اگر شما نیز به این بسکتبالست علاقه دارید می توانید با دنبال کردن پیج رسمی اش از اخبار مربوط به وی مطلع باشید، همچنین بردلی در یوتیوب نیز فعالیت دارد و آدرس چنل یوتیوبش را در بیو اینستاگرامش قرار داده است.

جوایز و افتخارات بردلی بیلی

از افتخارات بردلی می توان به کسب دو مدال طلا در بسکتبال مردان اشاره کرد که در تیم به نمایندگی از آمریکا حضور داشته است و این دو مدال را در سال های متوالی ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کسب کرده است.

چه حاشیه هایی برای بردلی بیلی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای بردلی بیلی به وجود آمد؟

بردلی از بسکتبالیست ها و چهره های مشهور نسبتا بی حاشیه است و در سابقه این بازیکن از ابتدای شروع بسکتبالش در سال ۲۰۱۲ تا کنون حاشیه خاصی به چشم نمی خورد و از بازیکنان بی حاشیه محسوب می شود.

این بازیکن در کدام تیم بازی می کند؟

در سابقه تیم های بردلی بیلی تیم ملی آمریکا به چشم می خورد و همچنین در تیم واشینگتن ویزاردز نیز بازی می کند که از تیم های عضور کنفرانس شرق ان بی ای می باشد.

همسر این بازیکن کیست؟

همسر بردلی بیلی کامیاه آدامز_بیل است که این زوج دو فرزند پسر دارند و همسر بردلی نیز مانند خودش سیاهپوست است و در حرفه مدلینگ فعالیت دارد و صاحب بیزنس خودش است و و آدرس پیج اینستاگرامش kamiahadams است و همچنین مانند بردلی در یوتیوب نیز فعالیت دارد.

ملیت این بازیکن

ملیت این بسکتبالیست آمریکایی است و در شهر سنت لوئیس در ایالت میزوری متولد شده است.

سوالات متداول

  1. بردلی بیلی چه افتخاراتی کسب کرده است؟

    می توان به کسب دو مدال طلا در بسکتبال مردان اشاره کرد که در تیم به نمایندگی از آمریکا حضور داشته است و این دو مدال را در سال های متوالی ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کسب کرده است.

  2. بردلی بیلی در چه سالی متولد شده است؟

    بیلی از بسکتبالیست های مطرح آمریکایی است که زاده ی ۲۸ ژوئن سال ۱۹۹۳ است.

  3. قد بردلی بیلی چند است؟

    قد این بسکتبالیست ۱۹۶ سانتی متر (۶ فوت و ۵ اینچ) است.

  4. همسر بردلی بیلی کیست؟

    همسر بیلی کامیاه آدامز_بیل است که این زوج دو فرزند پسر دارند.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.