کایل لاوری

کایل لاوری را چقدر می شناسید؟ بیوگرافی و لیست افتخارت او

کایل لاوری متولد ۲۵ مارس ۱۹۸۶بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است. وی سابقه بازی در تیم‌ های ممفیس گریزلیز، هیوستون راکتس و تورنتو رپترز را در کارنامه دارد، لاوری به همراه تیم ملی بسکتبال ایالات متحده آمریکا توانسته مدال طلا مسابقات بسکتبال بازی ‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ را کسب کند. او بهترین بسکتبالیست های جهان است که همه او را می شناسند. او عضو تیم بسکتبال ملی آمریکا است. در این مقاله بیوگرافی کایل لاوری را به شما می گویم.

کایل لاوری کیست؟

کایل لاوری کیست؟

کایل لاوری ویکی پدیا را به شما معرفی می کنیم. لاوری متولد ۲۵ مارس ۱۹۸۶ و سن لاوری ۳۷ دارد و بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است. وی سابقه بازی در تیم‌ های ممفیس گریزلیز، هیوستون راکتس و تورنتو رپترز را در کارنامه دارد، لاوری به همراه تیم ملی بسکتبال ایالات متحده آمریکا توانسته مدال طلا مسابقات بسکتبال بازی‌ های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ را کسب کند. بهترین بازیکن بسکتبال جهان شناخته شده است و لاوری در بسکتبال بسیار موفق است. در این مقاله زندگینامه کایل لاوری را به شما می گویم.

عکس های این بازیکن را از کجا ببینیم؟

عکس های این بازیکن را می توانید در گوگل و ایستاگرام او ببینید و همچنین یوتیوب لاوری بسیار فعال است شما می توانید در آنجا آموزش های او را دنبال کنید. ایشان یکی از بهترین بازیکن بسکتبال جهان است.

آدرس پیج اینستاگرام کایل لاوری چیست؟

آدرس اینستاگرام لاوری را می توانید از گوگل هم پیدا کنید و حتی می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام خود اسم ایشان را سرچ کنید و پیج کایل لاوری را پیدا و دنبال کنید. لاوری اینستا خود را باز گذاشته است تا طرفداران او بتوانند خیلی راحت با ایشان دسترسی داشته باشند و ایشان را دنبال کنند. یوتیوب لاوری فعال است و می توانید آموزش های او را دنبال کنید.

جوایز و افتخارات کایل لاوری

این بازیکن تا الان جوایز های خیلی زیادی را از آن خود کرده است و مهمترین افتخارات او این بوده است که قهرمان nba شده است و البته او با بهترین بازیکنان بسکتبال جهان دوست است. و مصدومیت لاوری یکی از بدشانسی های بوده است تا الان ولی تمرینات لاوری بسیار حرفه ای و سخت است.

چه حاشیه هایی برای کایل لاوری به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای کایل لاوری به وجود آمد؟

لاوری تا الان حاشیه هایی مانند دعوا کردن در تیم و یا دوپینگ کردن را داشته است که همه این حاشیه ها از طرف سر مربی لاوری تکذیب شده است.

این بازیکن در کدام تیم بازی می کند؟

گفتنی است که در فصل جدید NBA، لاوری بدون کوای لنارد، ستاره سابق تیم تورنتو خواهد بود و به نوعی با توجه به عدم حضور دمار درازن که ستاره قبلی تورنتو پیش از کوای بود، به عنوان ستاره اصلی تورنتو در فصل جدید مطرح است. او می خواهد به کمک بازیکنان دیگر تورنتو، به همگان ثابت کنند که می توانند دوباره در NBA بدرخشند و حتی برای رسیدن به دومین قهرمانی تلاش کنند. وی همینطور به دنبال کسب مقام قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی آمریکا در تابستان نیز می باشدو او قهرمان ام وی پی بسکتبال است. لاوری در بسکتبال بسیار حرفه تمرین می کند و قطعاً حرکات برتر کایل لاوری و اسلم دانک های کایل لاوری را تا الان دیده اید که چقدر ماهرانه انجام می دهد.

همسر این بازیکن کیست؟

این بازیکن چند سال است که ازدواج کرده است و می توان گفت که زندگی خیلی خوبی دارد و همسر او یکی از مدلینگ های آمریکا است.

ملیت این بازیکن

این بازیکن ملیت آمریکایی دارد و خیلی خوب بازی می کند و در آمریکا بزرگ شده است و الان عضو تیم خوب آمریکا است.

سوالات متداول

  1. چرا کایل لاوری این روزها تمرینات خود کم کرده است؟

    لاوری تمرینات خود را به دلایل کارهای شخصی یک مقداری کم کرده است.

  2. قد و وزن کایل لاوری چقدر است؟

    قد لاوری ۱۸۳ و وزن او ۹۳ است.

  3. آیا کایل لاوری فرزند دارد؟

    لاوری در مورد این موضوع هنوز چیزی نگفته است.

  4. لاوری الان در کجا است؟

    لاوری در آمریکا است و برای مسابقات آماده می شود.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.