پانیذ کرمی

جدیدترین حواشی پانیذ کرمی به همراه اطلاعات شخصی او

پانیذ کرمی یکی از چهره های معروف و از سلبریتی های اینستاگرام می باشد که با ساختن فیلم ها و کلیپ های طنز به همراه بچه های اکیپش از جمله دیانا رحیمی، ادریا، عرفان پورمحمدی، نیکا فلاحی و ارسلان کاشی و ممد روشنفکر به شهرت رسید، پانیذ کرمی متولد هزار و سیصد و هفتاد و هفت از تهران می باشد او به خوانندگی نیز علاقه مند است و به تازگی یک آهنگ خوانده است، پانیذ کرمی چندی پیش با دلی شکسته برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد.

پانیذ کرمی کیست؟

پانیذ کرمی کیست؟

پانیذ کرمی متولد سال هزارو سیصد و هفتاد و هفت از شهر تهران می باشد او یکی از چهره های معروف اینستاگرام و تیک تاکرهای ایرانی می باشد که به تازگی توانسته است با کمک اکیپش که برگرفته از دیانا رحیمی، ادریا، عرفان پورمحمدی، نیکا فلاحی و ارسلان کاشی و ممد روشنفکر است کلیپ های خوبی بسازد و در اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنند، از این اکیپ سه نفر به خارج از کشور نقل مکان کرده اند، محمد روشنفکر و نیکا فلاحی که یک سال پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کردند و به تازگی در شهریور هزارو چهارصد نیز پانیذ هم برای ادامه زندگی اش به ترکیه رفت.

آدرس پیج اینستاگرام پانیذ کرمی چیست؟

اینستاگرام یکی از نرم افزارهایی است که امروزه در بین اقشار جامعه جایگاه خوبی را پیدا کرده است این برنامه توانسته است برای جوانان بسیاری راه درآمدزایی به وجود آورد پانیذ کرمی یکی از جوانان شایسته کشورمان نیز از همین راه کسب درآمد می‌ کند او به همراه اکیپی که دارند کلیپ هایی می سازند که اغلب آموزنده است و مشکلات جامعه را به تصویر می کشد، همچنین به ساخت کلیپ های طنز نیز می پردازند، آیدی پیج اینستاگرام پانیذ کرمی p.a.n.i.sh می باشد که نزدیک به یک میلیون نفر دنبال کننده دارد، شما نیز می توانید برای دیدن کلیپ ها وعکس های این جوان شایسته پیج او را دنبال کنید.

کلیپ های پانیذ را چگونه می توان مشاهده کرد؟

پانیذ کرمی در برنامه های توییتر و تیک تاک نیز فعالیت دارد و شما می توانید با دنبال کردن او در این برنامه ها از عکس ها و فیلم هایی که به آپلود می کند استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس یوتیوب پانیذ چیست؟

همچنین او در یوتیوب هم فعالیت زیادی دارد و کلیپ هایش را در آنجا نیز بارگذاری می کند، وی در چنل یوتیوب اش دنبال کنندگان زیادی دارد شما نیز می توانید به صفحه او بروید سپس دکمه سابسکرایب را بزنید تا پس از آن فیلم های این بلاگر به صورت خودکار برای شما نمایش داده شود، تنها ایراد یوتیوب فیلتر بودنش است که آن هم با نصب یک فیلتر شکن قابل رفع شدن است، آدرس چنل یوتیوب او paniz karami می باشد.

حاشیه های پانیذ کرمی

پانیذ کرمی یکی از فعالان اینستاگرامی راجع به مهاجرتش به ترکیه دچار حاشیه سازی شد، دلیل اینکه پانیذ از ایران رفت و برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد در ادامه روشن خواهد شد، در واقع این حواشی باعث شد بسیاری از فالور های پانیذ کرمی دچار تعجب و نگرانی شوند، عرفان پورمحمدی در زمان مهاجرت پانیذ چهره بسیار ناراحت به خود گرفته بود که نشان از علاقه اش بود.

پانیذ در صفحه اینستاگرامش نوشت (رفتن همیشه آخرین گزینه است، حداقل برای من که اینجوری بود، نه اینکه بگویم دیگر همه چیز تمام شده نه، فقط یه فصل از زندگی ام تمام شد و می روم برای شروع فصل جدید هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم اینقدر راحت دل بکنم و بروم، اما همه چیز جوری پیش رفت که بتوانم با حال خیلی خوب از کشور برم، دلم شکسته بود، سینه ام سنگین بود ولی حال روحی ام خوب بود چون می دانستم دارم می روم برای پیشرفت برای آرامش و موفقیت، همه شما را دوست دارم، ببخشید که خیلی ها را ندیدم و ببخشید که به شما چیزی نگفتم از راه دور حواسم به همه شما هست) سپس برای همیشه از ایران رفت.

پانیذ کرمی در ایران زندگی می کند؟

پانیذ کرمی در ایران زندگی می کند؟

پانیذ کرمی یکی از بلاگرهای اینستاگرام در ایران متولد شد و تا پارسال هم در ایران زندگی می کرد، اما بعد از مهاجرت نیکا فلاحی و محمد روشنفکر تصمیم به رفتن گرفت سپس در شهریور ماه هزارو چهارصد برای همیشه از ایران خداحافظی کرد، او هم اکنون در ترکیه مستقر است و برای آینده اش اهداف بالایی دارد.

شغل پانیذ کرمی چیست؟

پانیذ کرمی در اینستاگرام به ساخت کلیپ و فیلم های کوتاه می پردازد و از این راه کسب درآمد می کند، درآمد پانیذ بسیار بالاست، البته تمام بلاگرهای اینستاگرام و یوتیوب درآمد بالایی دارند و از طریق تبلیغات بیشتر نیز می توانند درآمد بیشتری کسب کنند، پانیذ کرمی علاوه بر بلاگر بودن اش نیز خواننده می باشد، او از ابتدا به خوانندگی علاقه داشت و بالاخره توانست اولین آهنگ خود را منتشر کند برای شنیدن آهنگ پانیذ کرمی می‌ توانید به چنل یوتیوب او، و یا سایت های گوگل مراجعه کنید و از این آهنگ لذت ببرید، همچنین قطعه ای از این آهنگ را می توانید در پیج اینستاگرامش بشنوید.

دوست پسر پانیذ کرمی کیست؟

پانیذ کرمی یکی از مشهورترین افراد اینستاگرامی که حدود یک میلیون نفر دنبال کننده دارد شایعاتی برای او ساخته شد که با عرفان پورمحمدی در رابطه است اما پانیذ تمامی این شایعات را تکذیب کرد و گفت من و آقای عرفان پور محمدی تنها با یکدیگر همکار هستیم و رابطه دوستانه ساده‌ ای داریم، وی تاکنون ازدواج نکرده است و همچنین دوست پسری ندارد، هم اکنون سینگل می باشد و اعتقاد دارد ازدواج یک محدودیت است و نباید ازدواج کرد.

آیا پانیذ کرمی از ایران رفت؟

آیا پانیذ کرمی از ایران رفت؟

پانیذ بلاگر خوب ایرانی در شهریور ماه هزارو چهارصد برای همیشه از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت (رفتن همیشه آخرین گزینه است، حداقل برای من که اینجوری بود، نه اینکه بگویم دیگر همه چیز تمام شده نه، فقط یه فصل از زندگی ام تمام شد و می روم برای شروع فصل جدید هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم اینقدر راحت دل بکنم و بروم، اما همه چیز جوری پیش رفت که بتوانم با حال خیلی خوب از کشور برم، دلم شکسته بود، سینه ام سنگین بود ولی حال روحی ام خوب بود چون می دانستم دارم می روم برای پیشرفت برای آرامش و موفقیت، همه شما را دوست دارم، ببخشید که خیلی ها را ندیدم و ببخشید که به شما چیزی نگفتم از راه دور حواسم به همه شما هست) او هم اکنون به همراه نیکا فلاحی و محمد روشنفکر که هم تیمی هایش در ایران بودند و همچنین دوستان صمیمی اش هم هستند در ترکیه ساکن است.

پانیذ کرمی قبل از عمل

پانیذ کرمی همچون دیگر بلاگرین اینستاگرام عمل های زیبایی بر روی صورتش انجام داده است، اما در هیچ جا نامی از آنها نبرده است، پانیذ کرمی به احتمال زیاد بینی اش را عمل کرده است زیرا اکنون بینی تراشیده و استخوانی دارد، او در کل چشمان درشتی دارد که زیبایی اش را دوچندان کرده است و احتیاج زیادی به عمل های زیبایی ندارد.

چالش پانیذ کرمی

پانیذ تا کنون چالش های زیادی انجام داده است مثلاً چالش پرسش و پاسخ با ارسلان که خیلی بازخورد عالی داشت و اکثر مخاطبین اصرار داشتند که پانیذ باز هم از این چالش ها انجام دهد او همچنین چالش های دیگری نیز انجام داده است از جمله چالش دیانا رحیمی و پانیذ، چالش رومینا و پانیذ و عرفان، چالش محمد و پانیذ و عباس و بسیاری چالش های دیگر که فیلم هایش در یوتیوب و اینستاگرام و تیک تاک موجود می باشد شما می توانید این چالش ها را در نرم افزارهایی که نام برده شد پیدا کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. پانیذ کرمی کیست؟

    پانیذ یکی از چهره های معروف اینستاگرام و تیک تاک و یوتیوب می باشد او متولد سال ۱۳۷۷ از شهر تهران است که به خوانندگی نیز علاقه مند است او به تازگی یک آهنگ خوانده است، پانیذ کرمی چندی پیش با دلی شکسته برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد.

  2. آیدی اینستاگرام پانیذ کرمی چیست؟

    پانیذ یکی از جوانان شایسته کشورمان نیز از راه فعالیت و تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد می‌ کند او به همراه اکیپی که دارد کلیپ هایی می سازد که اغلب آموزنده است و مشکلات جامعه را به تصویر می کشد،آیدی پیج اینستاگرام پانیذ کرمی p.a.n.i.sh می باشد که نزدیک به یک میلیون دنبال کننده دارد، شما نیز می توانید برای دیدن کلیپ ها وعکس های این جوان شایسته پیج او را دنبال کنید.

  3. پانیذ کرمی در کجا زندگی می کند؟

    پانیذ در ایران متولد شد اما در شهریور ماه هزارو چهارصد برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد، هنوز دلیل اصلی مهاجرت او پیدا نشده است اما خودش در پیجش گفته بود که؛ اتفاقاتی افتاد که خیلی راحت توانستم دل بکنم و اصلا ناراحت نباشم او از دلی شکسته نیز سخن می گفت.

  4. اکیپ پانیذ کرمی شامل چه کسانی بود؟

    ابتدا پانیذ فعالیت خودش را در کنار محمد روشنفکر و عرفان پورمحمدی آغاز کرد سپس رفته رفته دیگر اعضای گروه به آنها پیوستند که شامل دیانا رحیمی و ادریا و عرفان پورمحمدی و نیکا فلاحی و ارسلان کاشی و ممد روشنفکر بودند اما در حال حاضر نیکا فلاحی، محمد روشنفکر، پانیذ کرمی از این گروه رفته اند زیرا که به ترکیه مهاجرت کرده اند.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.