ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و ماجرای پورن استار شدن او

ریحانه پارسا یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد. او که بازیگر و دیپلمه رشته هنری نمایش است، در زندگی خصوصی اش جنجال های بسیاری را به پا کرده است. اوج شهرت این سلبریتی بازی در سریال پدر بود که از او به عنوان یکی از ستاره های آینده دار سینما و تلویزیون یاد می شد. این بازیگر زمانی که تنها ۲۱ سال داشت با یک کارگردان ۳۸ ساله ازدواج کرد و این موضوع موجب شد تا سرو صدای زیادی را به پا کند. اما پس از چند ماه از او جدا شد و در حال حاضر در خارج از کشور به دنبال ماجراجویی جدیدی است. با ما با ادامه مقاله همراه باشید تا با سرگذشت این مدل اینستاگرامی جدید آشنا شوید.

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از سلبریتی های اینستاگرام متولد ۴ اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران است. علاقه زیادی به رشته های هنری مخصوصا عکاسی و مدلینگ داشت. تا اینکه توانست در سریال پدر در نقش لیلا ظاهر شود و پس از آن به شهرت فراوانی دست یافت. پس از اینکه این سریال به پایان رسید، تصاویری از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که انتقادهای زیادی را متوجه خود ساخت. او با تیپ های غیر متعارف خود موجب شد تا نگاه های همه را به خود جلب کند. طرز لباس پوشیدن او در جشن های مختلف سینمایی خیلی سریع سوژه رسانه ها شده بود. همچنین ادا و اصول هایی که در جلوی دوربین در جشنواره فیلم فجر انجام داد نیز از شکار دوربین های عکاسی دور نماند. او در رشته تئاتر درس خوانده و تا مدرک دیپلم رشته نمایش را هم از هنرستانی به نام سوره پیش رفته است.

ورود ریحانه پارسا به دنیای بازیگری

ورود ریحانه پارسا به دنیای بازیگری

وقتی ریحانه پارسا به دنیای بازیگری وارد شد، با انرژی و حضور قوی خود توجه‌ ها را به خود جلب کرد. در سن ۲۰ سالگی، او در سریال پدر تحت کارگردانی آقای بهرنگ توفیقی بر روی صفحه‌ تلوزیون ظاهر شد. در این مجموعه، با نقشی به نام لیلا موفق شد تا افکار عمومی را به خود جلب کند.

ریحانه پارسا در خصوص انتخاب خود برای نقش لیلا می‌ گوید: برای این نقش، حدود ۲۵۰ نفر، که میان آن ها حتی بازیگران مطرحی نیز بودند، تست داده بودند، اما در نهایت من انتخاب شدم و از این موضوع بسیار خرسندم. به نظر می‌ رسد توانمندی‌ های من مورد توجه کارگردان و نویسنده قرار گرفت.

پس از موفقیت در پدر، درخواست‌ های زیادی برای همکاری از سوی کارگردان‌ ها به ریحانه پارسا داده شد. اما او تصمیم به ورود به دنیای تئاتر گرفت تا تجربه‌ های جدیدی را امتحان کند. ریحانه معتقد است که برای رسیدن به موفقیت‌ های فعلی‌ اش، نیاز به اراده و هدفمندی داشته و همواره به آن پایبند بوده است. او بیان می‌ کند زمانی که در دانشگاه بودم و برای ورود به تئاتر تصمیمات جدی ای گرفتم، همیشه احساس می‌ کردم که می‌ توانم به موفقیت‌ های بزرگی دست یابم.

بازی کردن در سریال در سریال پدر

در آن زمان ۱۸ ساله بود که پیش از آن سابقه بازیگری نداشت. به او نقش اصلی این سریال را داده بودند. کارگردان آن بهرنگ توفیقی بر عهده داشت و حامد عنقا به عنوان نویسنده و تهیه کننده ایفای نقش می کرد. نقشی که به او در اولین حضورش داده بودند، عجیب بود اما باعث شد تا به سرعت به شهرت برسد. شهرتی که شاید در مدت کوتاهی به دست آمد. بلا فاصله پس از اینکه سریال تمام شد، او از خود تصاویری را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که از همانجا جنجال ها شروع شد. آن عکس ها تضاد کاملی با چهره و نقشش در سریال داشت.

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

همسر دوم مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان مطرح کشور می باشد که تقریبا دو برابر او سن دارد. این ازدواج تا حدی عجیب بود که خیلی سریع سوژه رسانه ها شد. از طرفی هم خود ریحانه پارسا به دلیل حاشیه هاش دیگر نمی توانست از دست رسانه ها فرار کند. او چند بار عکسی از خود با مهدی را منتشر کرد و در زیر آن نوشته بود که با هم عهد بستیم تا در کنار هم بمانیم.

همسرش هم این عکس را بازنشر می کرد. حتی بازیگران زیادی ازدواج آن ها را تبریک گفته بودند و موضوع طوری بود که همه فکر می کردند که همه چی تمام شده است. اما به یکباره همه چی بهم خورد و ریحانه به خارج از کشور مهاجرت کرد و در آنجا گفت که ازدواج سفید کرده بود.

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

این سلبریتی که چند سالی است در دنیای سینما اسم و رسمی به دست آورده است، به یک باره تصمیم می گیرد تا از کشور خارج شود و به ترکیه مهاجرت کند. فعلا در این باره اطلاعات چندانی در دست نیست اما در مورد ازدواجش با مهدی کوشکی گفته بود که با او ازدواج سفید کرده بوده و به خاطر اینکه باید نام یک نفر روی او باشد، این کار را انجام داده است. اما برخی دیگر شایعات دیگری نیز مطرح می کنند که او با یکی از سلبریتی های مطرح فضای مجازی رابطه ای پنهانی داشته که در ادامه به آن می پردازیم.

حواشی ریحانه پارسا

از حواشی این بازیگر و اینفلوئنسر می توان به انتشار تصاویر نامتعارفش پس از پایان سریال پدر اشاره کرد. او که در این سریال نقشی مذهبی داشته و با تیپی چادری بازی می کرده به یکباره عکس هایی با ظاهری متفاوت را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که واکنش هوادارانش را برانگیخت. از همان زمان حاشیه های این بازیگر شروع شد. او بارها در جشن های سینمایی تیپ های نامتعارف می زد و حاضر می شد و دوربین ها او را شکار می کردند.

انتقادها به حدی از او شدید شده بود که او را مجبور به واکنش کرد که البته این کار موجب شور بیشتر آن شد. پس از اینکه اعلام کرد از مهدی کوشکی طلاق گرفته به ترکیه مهاجرت کرد. در آنجا در لایوی اعلام کرد که او در واقع ازدواج سفید کرده بوده و مجبور بوده تا این طور رفتار کند. اما شایعات دیگری نیز درست پس از اینکه به ترکیه برود پشت سر او منتشر شد.

ریحانه پارسا و پویان مختاری رل زدن

ریحانه پارسا و پویان مختاری رل زدن

این شایعات از این قبیل بود که او به خاطر اینکه با پویان مختاری مدیر سایت حضرات بت سلبریتی و شاخ اینستاگرامی رابطه داشته، به ترکیه رفته و می خواهد که این رابطه را به طور جدی ادامه دهد. این شایعه زمانی قوت گرفت که نیلی افشار همسر پویان نیز با انتشار لایوی به شدت از او انتقاد کرده و وی را خیانتکار خطاب کرده است. حتی همسرش نیز واکنش تندی داشته و گفته شده که از او شکایت کرده و به وکیلش گفته که کاری کند تا او نتواند به دو کیلومتری اش نزدیک شود. حال معلوم نیست که رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری حقیقت دارد یا خیر، هم منتظر ادامه ماجرای و جنجال های این بانوی بازیگر هستند.

حاشیه خانم پارسا و تتلو 

پس از اینکه از ایران به ترکیه رفت، گفته می شود که با امیر تتلو مدیر سایت تتل بت ارتباط گرفته و با او ملاقات هایی داشته است. این در حالی بود که هیچ کس از این موضوع باخبر نبود و یکی از دوستان صمیمی امیر این موضوع را رسانه ای کرد. او با انتشار عکسی از این دو در بغل همدیگر نوشته بود که تبریک باشد خسرو آواز ایران! و اینکه شما دو تا خیلی به همدیگر می خورین، این موضوع به شدت در فضای مجازی صدا کرد. اما این فرد سریع عکس را از استوری صفحه خود بر داشت. ناگفته نماند که ریحانه نیز چند استوری از آهنگ های امیر را در پیج خود منتشر کرده است.

پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام

پس از اینکه ریحانه پارسا به عنوان یکی از سلبریتی های تازه کار و مشهور به همه معرفی شد، افراد زیادی دنبال پیج او گشتند و سعی می کردند تا با فالو کردن او به دنبال اخبار حاشیه ای او باشند. او در واقع یکی از جنجالی ترین افراد این روزهای فضای مجازی می باشد. حاشیه های او پس از سریال پدر موجب شد تا مردم با دختری جوان و جنجالی آشنا شود. سپس موضوع ازدواجش با مهدی کوشکی نیز بر شدت این شهرت افزود. هر چند که این ازدواج چند ماه بیشتر به طول نیانجامید اما موجب شد تا نامش بر سر زبان ها بیافتد. در حال حاضر صفحه اصلی او به سختی در اینستاگرام مشخص می شود زیرا که چندین پیج با نام او فعال است.

در این مورد می توانید پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام را از طریق این لینک دنبال کنید.

چرا این بازیگر صفحه اینستای خود را تغییر داد؟

چرا این بازیگر صفحه اینستای خود را تغییر داد؟

پس از مهاجرت ریحانه پارسا به استانبول، او تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی حضور در اینستاگرام افزایش دهد. با وجود مسائل و جنجال‌ هایی که در فضای این شبکه اجتماعی ایجاد کرد، او موفق شد تا نگاه‌ های بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و پایه‌ های جدیدی به شهرت خود اضافه نماید.

واکنش‌ های مختلف به فعالیت‌ های ریحانه پارسا در اینستاگرام منجر به گزارش‌ های زیادی از سوی برخی کاربران شد، که در نهایت به موقت شدن حذف صفحه او از اینستاگرام منجر شد. اما ریحانه با انگیزه‌ ای جدید صفحه‌ ای دیگر ایجاد کرد و فعالیت‌ های خود را از سر گرفت.

بعد از مدتی و با پیگیری‌ های مستمر، او موفق شد تا صفحه اصلی خود را بازیابی کند و اکنون با بیش از ۳.۱ میلیون دنبال‌ کننده در آن فعالیت می‌ کند. برای دسترسی به صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا، می‌ توانید در قسمت جستجوی این شبکه اجتماعی کلمه (reyhaneparsaj) را وارد کنید. با دنبال کردن این صفحه، آخرین اخبار و تصاویر منتشر شده توسط او را مشاهده خواهید کرد.

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

عکس ریحانه پارسا با شلوارک

در همین صفحه های او در فضای مجازی، تصاویری از او را می توان یافت که در خیابان های ترکیه در حال قدم زدن هستند. از زمانی که به این کشور مهاجرت کرده است، هر روز از خود عکس هایی منتشر می کند. تیپ هایی که او می زند، نگاه های زیادی را به طرف خود جلب می کند و موجب شده تا یکی از پرطرفدارترین صفحه های اینستاگرامی را داشته باشد. او تا به حال با تیپ های مختلفی ظاهر شده است که یکی از آن ها با شلوارک بوده که سرو صدای زیادی را به همراه داشته است.

خانم پارسا و روزبه بمانی

پس از اینکه این سلبریتی از مهدی کوشکی جدا شد، جنجال های بسیاری را به وجود آورد. از جمله آن می توان انتشار عکس او در در اتومبیل روزبه بمانی اشاره کرد. هر چند که این عکس واضح نیست که در کجا و چگونه گرفته شده است اما تصویر این دو سلبریتی در آن دیده می شود. ناگفته نماند که روزبه بمانی عضو تیم جوانان استقلال تهران بود و در اردوی تیم ملی جوانان هم حضور داشت اما فوتبال را کنار گذاشت و تصمیم گرفت تا در رشته مهندسی متالورژی ادامه تحصیل دهد. البته پس از مدتی از این رشته کنار کشید و رشته مهندسی نرم افزار را برگزید. جالب است بدانید که در این رشته هم موفق نبود و آن را کنار گذاشت.

کلاب هاوس ریحانه پارسا

‏کلاب هاوس از برنامه‌ هایی می باشد که اکثر شاخ های مجازی آن را در گوشی خودشان نصب می کنند و می خواهند از طریق این برنامه رابطه نزدیکتری را با طرفدارانشان برقرار کنند. البته ریحانه یکی از کسانی است که این شبکه اجتماعی را روی گوشی خودش نصب نکرده است و نمی‌ خواهد که هیچ گونه فعالیتی در این شبکه اجتماعی داشته باشد. زیرا تمام تمرکزش را در اینستاگرام گذاشته است و می‌ خواهد که در اینستاگرام با طرفدارانش ارتباط بیشتری برقرار کند و از کلاب هاوس استفاده نکند و خودش را از این شبکه اجتماعی دور کند. زیرا اکثر شاخ های مجازی می‌ گویند که این برنامه اعتیادآور است و به راحتی نمی توان از این برنامه دست کشید.

یوتیوب ریحانه پارسا

در واقع یوتیوب یکی از شبکه‌ های اجتماعی می باشد که تمامی بازیگران و سلبریتی های معروف در آن فعالیت می‌ کنند و می‌ خواهند از این طریق به شهرت زیادی دست پیدا کنند. برخی از آنان نیز از طریق این شبکه اجتماعی به درآمد بالایی رسیده اند. ریحانه پارسا نیز یکی از کسانی می باشد که در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کند و در یوتیوب ویدیو هایی که در آن حضور داشته است را به اشتراک گذاشته است و توانسته سابسکرایب زیادی نیز بشود.

همچنین فعالیت های او در یوتیوب باعث شده است که بازدیدهای یوتیوبش از قبل بیشتر شود و کسانی که او را دنبال می کنند بیشتر از قبل باشند. او در یوتیوب کلیپ هایی که در کنار پویان مختاری گرفته است و در موزیک ویدیوهای پویان مختاری نیز حضور داشته است را به اشتراک گذاشته است. او با به اشتراک گذاشتن قسمت های جنجالی از این فیلم ها باعث شده است که دوباره موج عظیمی از جنجال ها در رابطه با او انجام شود.

ریحانه پارسا و شامهر عقیلی

ریحانه پارسا و نسیم پاریزه

نسیم پاریزه نیز یکی از خوانندگان ایرانی می باشد که زمانی که ریحانه تصمیم گرفت که به خارج از کشور مهاجرت کند او نیز به همراهش رفت و در تمامی استوری ها و کلیپ هایش ان دو در کنار هم دیده می شدند و پویان مختاری نیز در این استوری ها همیشه حضور داشت. آن ها رابطه دوستیشان چندین سال است که تداوم پیدا کرده از بهترین دوستان نزدیک هم می باشند.

ریحانه پارسا و شامهر عقیلی

ریحانه پارسا در ترکیه به فعالیت هایی می پردازد و یکی از فعالیت های او در رابطه با کلیپ شادمهر عقیلی می باشد. این خواننده ایرانی یکی از آهنگ هایش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و پس از آن نیز طرفدارانش برای او دابسمش هایی را می ساختند. ریحانه نیز تصمیم گرفت کلیپی را با این ترانه بسازد و شادمهر نیز آن کلیپ ریحانه را با مردم به اشتراک گذاشت و این موضوع باعث شد که صحبت‌های زیادی از این دو بشود.

ریحانه پارسا بی حجاب می باشد؟

در ادامه مقاله می‌ خواهیم در رابطه با حجاب ریحانه پارسا با شما صحبت کنیم و بگوییم که او اخیراً چرا بی حجاب شده است. ریحانه پارسا یکی از کسانی می باشد که زمانی که در ایران بود حجاب کاملی داشت و سعی می‌ کرد این حجاب را تا جایی رعایت کند. اما پس از اینکه به ترکیه رفت و کشف حجاب کرد به مرور زمان این حجاب او بدتر از قبل شد او در حال حاضر با نشان دادن استوری ها و لایوهایش به همه می فهماند که می خواهد پورن استار شود و اخیراً نیز بدنش را به فالوورانش نشان می‌ دهد.

این ماجرا باعث شده که او نگاه های زیادی را به سمت خودش جذب کند و اخیراً پس از اینکه به ترکیه رفت ابتدا فقط موهای سرش را نشان می داد. اما پس از این که موهایش را کوتاه کرد کاملاً و به طور واضح این موها را به همه نشان داد. پس از مدتی نیز لباس‌ های بی‌ حجاب به تن کرد و در حال حاضر نیز اصلا سوتین نمی‌ زند و در حال دویدن این فیلم‌ ها را می‌ گیرد و با مردم به اشتراک می‌ گذارد. او در بسیاری از استوری هایش نیز لباسش را بالا می دهد تا همه بدن او را ببینند و به شهرت زیادی دست پیدا کند. لایو کشف حجاب ریحانه پارسا نیز جنجال های زیادی به پا کرد.

حضور او در کنسرت سوگند

یکی از صحبت هایی که اخیراً در رابطه با این بازیگر ایرانی شنیده می شود این است که او در کنسرت سوگند حضور داشته است. اما تمام این صحبت‌ها حاشیه می باشد و تاکنون در کنسرت سوگند حضور نداشته است و هیچگونه کلیپ و یا فیلمی نیز در کنسرت او به اشتراک نگذاشته است.

بازگشت ریحانه پارسا به سینما حقیقت دارد؟

اخیرا از او صحبت های زیادی می شود که این بازیگر ایرانی می خواهد به سینما باز گردد و دوباره به ادامه فعالیت هایش بپردازد. اما او چنین تصمیمی ندارد و در حال حاضر به پورن استار شدن فکر می‌ کند و هیچ گونه تمایلی به بازیگری ندارد و این صحبت‌ ها باعث شده است که از او جنجال های زیادی نیز به پا شود.

ریحانه پارسا بی حجاب

پدر و مادر واقعی ریحانه پارسا چه کسانی هستند؟

اخیراً می‌ گویند که پدر و مادر واقعی ریحانه پارسا در تصادف مرده اند و او را به فرزندی قبول کرده اند اما ریحانه پارسا در رابطه با این موضوع با هیچ کسی صحبت نکرده است. او در رابطه با پدر و مادرش به هیچ گونه سوالی پاسخ نمی دهد و صحت داشتن یا نداشتن این موضوعات هنوز مشخص نشده است و خود این بازیگر باید به تمام این سوالات پاسخ دهد.

منزل ریحانه پارسا لوکس است؟

ریحانه در زمانی که در ایران بود در تهران زندگی می‌ کرد و در آنجا به ادامه فعالیت هایش می پرداخت اما پس از اینکه به ترکیه رفت و مهاجرت آنجا را انجام داد. منزل او در ترکیه می باشد و یک خانه بسیار لوکس دارد که آن را پویان مختاری برای او خریده است و منزلتش از بهترین منزل های ترکیه می باشد.

تصمیم ریحانه پارسا

در ادامه مقاله می‌ خواهیم در رابطه با تصمیم پورن استار شدن ریحانه‌ پارسا صحبت کنیم و بگوییم که این ماجرا از چه قرار است و او چرا می‌ خواهد پورن استار شود. اخیراً ریحانه پارسا کلیپ ها و ویدئوهایی از خودش به اشتراک می‌ گذارد که این کلیپ‌ ها محتوای غیر اخلاقی دارد و او در تمامی این ویدیوها می‌ خواهد که بدنش را نشان دهد. او گاهی در این عکس ها و ویدیوها لباسش را بالا می دهد و مایل است که سینه هایش را به همراه شکمش نشان ده. او در یکی از استوری هایش نیز اعلام کرده بود که می خواهم در آینده پورن استار شوم و از این طریق به شهرت زیادی دست پیدا کنم و این پورن استار شدن به من کمک می کند تا به چیزی که می خواهم برسم.

او یکی از کسانی است که امروزه عکس‌ ها و فیلم‌ های مبتذل از خودش به اشتراک می‌ گذارد و در تمامی استوری ها سوتین نمی زند و می خواهد که سینه هایش را به مردم نشان دهد.

پورن استار شدن ریحانه پارسا واقعیت دارد؟

همچنین او پس از اینکه کشف حجاب کرد نیز ماجراهایش در رابطه با پورن استار شدنش به گوش بسیاری از مردم رسید. خیلی از مردم این موضوعات را باور کردند اما کسانی که نتوانستند این موضوع را باور کنند با رفتن به پیج اینستاگرام او متوجه شدند که او قصد دارد در آینده یکی از پورن استارها شود و از این طریق به شهرت زیادی برسد. این موضوع درباره ریحانه پارسا باعث شد که صحبت‌ های زیادی از او بشود و بتواند تعداد فالوورانش را بیشتر از قبل کند.

پورن استار شدن ریحانه  پارسا

فیلم های ریحانه در تلویزیون

در پایان مقاله می خواهیم فیلم و سریال هایی که ریحانه پارسا بازی کرده کرده است را به شما معرفی کنیم. در واقع سریال پدر یکی از سریال‌ های تاثیرگذاری است که زمانی که ریحانه پارسا در ایران بود در این سریال نقش آفرینی کرد و توانست با نقش آفرینی در این سریال به درآمد خوبی نیز دست پیدا کند. او در این سریال یک نقش مثبت داشت و توانست طرفدارانش را نیز از طریق این سریال بیشتر از قبل کند اما پس از اینکه این سریال به پایان رسید او در فیلم‌ های دیگری نیز بازی کرد و توانست بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد.

ماجرای پورن استار شدن ریحانه پارسا حقیقت دارد؟

در زمان‌ های اخیر، ریحانه پارسا تصاویر و ویدئوهایی از خود را منتشر کرده که برخی محتوای غیرمعمولی دارند. در بسیاری از این محتواها، او تمایل دارد تا قسمت‌ های مختلفی از بدنش را نمایش دهد. در برخی موارد، او لباس‌ هایی پوشیده که بیشتر قسمت‌ های بدنش را آشکار می‌ کند. در یکی از پیام‌ هایش نیز ذکر کرده که به دنبال رسیدن به شهرت است و از طریق ورود به صنعت فیلم‌ های بزرگ‌سالان، امیدوار است به اهدافش برسد.

درآمد اصلی این بازیگر از کجاست؟

ریحانه پارسا به عنوان یک فعال در اینستاگرام ساعات معتبری از روز خود را به این شبکه اجتماعی اختصاص می‌ دهد. این موضوع باعث شده تا عده‌ ای کنجکاو شوند و خواهان معرفی شغلی خاص برای او باشند. از طرفی، برخی سوال دارند که منبع اصلی درآمد ریحانه از کجاست؟

ریحانه پارسا با توجه به حضور فعال خود در اینستاگرام، از طریق تبلیغات و همکاری با برندهای مختلف درآمدی معقولی کسب می‌ کند. اما مشخص است که با توجه به هزینه‌ های زیاد زندگی در استانبول، وی نیاز به منابع درآمدی دیگر نیز دارد، اما جزئیات کاملی در این باره منتشر نشده است.

همچنین برخی گزارش‌ ها از منابع مختلف ادعا کرده‌ اند که دوست پسر ریحانه مسئولیت برخی از هزینه‌ های وی را بر عهده گرفته و او نیز با وی در یک خانه زندگی می‌ کند. ولی تا کنون ریحانه هیچ پاسخ مثبت یا منفی به این ادعاها نداده است.

آیا ریحانه پارسا سایت شرط بندی زده است؟

به نظر می‌ رسد در دنیای مجازی و به ویژه اینستاگرام، برخی از چهره‌ های معروف به فعالیت‌ های جدیدی مانند اداره سایت‌ های شرط‌ بندی مشغول شده‌ اند. ریحانه پارسا، پس از حرکت خود به خارج از کشور و آشنایی با پویان مختاری که یکی از فعالان در حوزه شرط‌ بندی بوده است، در این راستا نیز حرکت کرد.

چندی پیش، ریحانه پارسا علنا مخالفت خود را با سایت‌های شرط‌ بندی ابراز داشته و حتی به دیگران توصیه کرده بود که از آن‌ ها دوری کنند. اما با همکاری پویان مختاری، وی نیز وارد این حوزه شده و یک سایت شرط‌ بندی راه‌ اندازی کرد که موجب نارضایتی و انتقادات زیادی از او شد.

گفته شده است که ریحانه پارسا در گرداندن یکی از این سایت‌ ها نقش داشته است. اما پس از اتفاقاتی که در ترکیه برخی از مدیران سایت‌ های شرط‌ بندی را درگیر کرد و برخی حتی به ایران بازگردانده شدند، ریحانه به دلایل امنیتی تبلیغات و لینک‌ های مربوطه را از صفحه خود حذف کرد. گمان می‌ رود در دورانی که ریحانه به تبلیغات سایت شرط‌ بندی می‌ پرداخت، توانسته درآمدهای قابل توجهی را کسب کند و به ثروتی قابل ملاحظه دست یابد.

آیا این بازیگر معتاد شده است؟

آیا این بازیگر معتاد شده است؟

ریحانه پارسا به همراه نسیم و پویان مختاری، ویدیوهای متعددی را به اشتراک گذاشته است. در بعضی از این کلیپ‌ ها، تصاویری وجود دارد که به نظر می‌ آید ریحانه از موادی استفاده کرده است. این تصاویر موجب شده‌ اند که برخی شایعاتی در مورد وضعیت بهداشتی او منتشر شوند، و با واکنش‌ های مختلفی از سوی طرفداران او مواجه شده است. گروهی از افراد معتقدند که وضعیت ریحانه به دلیل فشار‌ها و تهدید‌هایی که از جانب مسئولان ایرانی بر او وارد شده است، تغییر کرده است.

دیگران نیز از نظر دادند که ریحانه پارسا پس از مهاجرتش تغییرات زیادی در زندگی و ظاهرش دیده است و دیگر شبیه روزهای اولیه‌ حضورش در عرصه هنر نیست. در ویدیوهایی که از وی منتشر شده، چهره‌ او تغییراتی داشته است که به نظر برخی شبیه نشانه‌ های مصرف مواد می‌ آید، اما ریحانه تا کنون به صورت مستقیم و رسمی به این موضوع پاسخ نداده است.

سوالات متداول

  1. ریحانه پارسا کیست؟

    او در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و پس از بازی در سریال پدر به شهرت زیاد رسیده است.

  2. موضوع رابطه ریحانه پارسا و امیر تتلو چه بود؟

    دوست صمیمی این خواننده عکسی از آن ها در کنار هم را منتشر کرد و در کنارش نوشته بود که خیلی به هم می خورین.

  3. آیا ریحانه پارسا و پویان مختاری با هم رابطه دارند؟

    گفته می شود که این دو سلبریتی با همدیگر رابطه پنهانی دارند و شاید دلیل اصلی مهاجرت او نیز همین موضوع باشد.

به این مقاله امتیاز دهید :
تاینی بت

سلام دوست عزیزم من حسین عظیمی نژاد هستم و تو زمینه نویسندگی سایت شرط بندی دارم فعالیت میکنم. اول اینکه عاشق ورق زدن به تمام جنبه‌ های دنیای ورزش و بازی‌ ها هستم. توی این مسیر سعی می‌ کنم اطلاعاتمو با شما به اشتراک بذارم و هیجان اون لحظه‌های پرجنب و جوش بازی‌ ها رو بهتون منتقل کنم.