سحر تبر

حکم سحر تبر در دادگاه چه بود؟ آزادی فاطمه خویشوند واقعیت دارد؟

فاطمه خویشاوند یا سحر تبر یکی دیگر از شاخ های اینستاگرام است. این دختر جوان که در حال حاضر به سحر تبر معروف است با استفاده از گریم های عجیب و فریب مخاطبان توانست توجه های بسیاری را به خود جلب کند‌. او چهره زیبایش را با گریم های ترسناک پنهان می‌کرد و از این طریق مخاطبانش را فریب می‌داد.

سحر تبر کیست؟

سحر تبر کیست؟

فاطمه خویشوند یکی از شاخ های مجازی معروف به سحر تبر تنها ۲۴ سال دارد. او متولد سال ۱۳۷۶ از تهران است. به دلیل جدایی و طلاق پدر مادرش در کنار مادرش زندگی می‌کرد. در ابتدا فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرد. این دختر جوان با گریم های عجیب و ترسناک خود در فضاهای اجتمایی مشهور شد و توجه های زیادی را جلب کرد.

وی تا مدت ها به این کار ادامه داد تا فالوورهای بسیاری جذب کرد و نامش در تمام شبکه های اجتمایی پیچید. همه به خاطر ظاهر عجیب و ترسناکش کنجکاو بودند و می‌گفتند بارها زیر تیغ عمل جراحی رفته است تا این چهره را برای خود ساخته است.

او با انتشار عکس و کلیپ در صفحات اجتمایی‌ خود فقط به دنبال این بود تا پست هایش لایک و بازدید بخورد. شهرت روز به روز این دختر جوان را وسوسه می‌کرد تا بیش از قبل در توجه ها باشد. او در آخر به خاطر حواشی بسیار دستگیر شد و در سال ۱۳۹۸ به زندان رفت‌.

سحر تبر مرده است؟

اخیرا امیرتتلو یکی از خواننده های مشهور و غیرمجاز کشورمان در اینستاگرام خود اعلام کرد که سحر تبر بر اثر ابتلا به کرونا مرده است. اما هنوز صحت این خبر مشخص نشده است و ما اطلاعاتی راجع به این موضوع نداریم. سحر که با چند عمل جراحی و گریم های ترسناک معروف شده بود سرانجام دستگیر شد.

این دختر جوان در مدت کمی با ظاهر عجیب خود موفق شد فالوورهای بسیاری جذب کند و در معرض توجه ها قرار بگیرد، ان قدر در چشم بود که او را عروس مردگان می‌خواندند و می‌گفتند به دلیل شکست عشقی به این کارها دست زده است.

البته ناگفته نماند این یکی از شایعه های پخش شده بود، تعدادی نیز می‌گفتند او به یک بیماری روحی روانی مبتلا است بیماری که مدام تصور می‌کرد عیب و نقصی دارد. وکیل او نیز اعلام کرده است در زندان به کرونا مبتلا شده است و وضعیتش حاد و وخیم است.

سحر تبر قبل از عمل چگونه بوده است؟

سحر تبر قبل از عمل چگونه بوده است؟

فاطمه خویشوند که به سحر تبر مشهور است در ابتدا یک دختر معمولی از یک خانواده معمولی بود. اما عشق او به شهرت باعث شد به راهی کشیده شود که زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. این دختر جوان با چند عمل جراحی و گریم های ترسناک توجه های بسیاری را جلب کرد.

البته ناگفته نماند عده ای می‌گفتند تصویرهایی که از خود منتشر می‌کند اغلب فتوشاپ است و او هیچ گونه عمل جراحی انجام نداده است. اخیرا به خاطر حواشی و فحاشی مخاطبانش ناراحت بود و می‌گفت فقط می‌خواهد خودش باشد.

اما این دلخوری فقط در ظاهر بود و دراصل خوشحال و راضی بود. عده ای می‌گویند به خاطر یک نوع بیماری به این قبیل کارها دست می‌زند. بیماری که او را مجاب می‌کند هربار بهتر از قبل دیده بشود و هر گونه عیب و نقص را در ظاهر خود از بین ببرد. سحر سن کمی دارد و در یک خانواده معمولی با چهره ای زیبا به دنیا آمده است که اکنون در زندان به سر می‌برد.

همسر سحر تبر چه کسی است؟

سحر تبر ازدواج نکرده است اما شکست عشقی بدی خورده است. گفته شده است که به خاطر عشق سابق خود دست به این کارها می‌زند ولی او بارها در صفحات مجازی مانند اینستاگرام اعلام کرده است که تمام این ها به خاطر علاقه او به تغییر است. این دختر جوان همچنین از قضاوت های مخاطبانش در ظاهر اظهار ناراحتی و دلخوری کرده است.

می‌گویند وی بیشتر از این که دنبال شریک احساسی باشد پیگیر این است که در معرض توجه ها قرار بگیرد. البته ناگفته نماند او قبلا هم شکست عشقی خورده است و دیگر خود را درگیر روابط عاطفی نمی‌کند اما در کل کسی به خاطر ظاهر و رفتار عجیب این دختر به سمتش نمی‌رود. او در سال ۱۳۹۸ به دلیل ترویج رعب و وحشت دستگیر شد و به زندان افتاد.

بعد از زندان چه اتفاقی برای سحر تبر افتاد؟

بعد از زندان چه اتفاقی برای سحر تبر افتاد؟

سحر بعد از حواشی دنیا جهانبخت بر سر زبان ها افتاد و توجه های بسیاری در صفحات مجازی جلب کرد، بسیاری او را مسخره می‌کردند و دیوانه خطابش می‌کردند. او سپس بعد از ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و حواشی پیش آمده دستگیر شد و در سال ۱۳۹۸ به زندان ورامین افتاد. برای او ده سال حبس ابد بریدند، زندان برایش بسیار سخت گذشته بود و تحمل آن محیط برایش طاقت فرسا شده بود.

اخیرا امیرتتلو نیز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد سحر تبر در زندان به کرونا مبتلا شده است و مرده است. اما وکیل سحر تبر صحت این خبر را رد کرده بود و گفته بود او در زندان وضعیت بدی دارد.

این دختر جوان در زندان تاوان کارهای خود را پس داده بود و بسیار پشیمان بود سرانجام پس از دادگاه وی خبری مبنی بر آزادی او پیچید. او پس از آزادی در مصاحبه اش می‌گفت که دیگر حاضر نیست به زندان برگردد.

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر کیست؟

فاطمه خویشوند یک دختر معمولی با چهره ای زیبا و متناسب بود. اما به دلایلی نامشخص تصمیم گرفت تا با ظاهری متفاوت در معرض دید مردم قرار بگیرد. در ابتدا شایعه شده بود که او پنجاه عمل جراحی انجام داده است اما با دقت در عکس ها و کلیپ های او متوجه می‌شوید که فتوشاپ است.

این دختر جوان با چهار عمل زیبایی و گریم حرفه ای در مدت کمی موفق شد فالوورهای بسیاری برای صفحات مجازی خود به دست بیاورد. شما با مراجعه به گوگل در سایت های مختلف می‌توانید عکس های فاطمه معروف به سحر تبر را تماشا کنید.

همچنین با کمی دقت در پس زمینه آن ها باتوجه به کج بودن پاها و اشیاء داخل تصویر متوجه می‌شوید که تمامی عکس های او فتوشاپ است. اطلاعاتی دقیق و درستی نیز از خانواده این دختر در دست نیست زیرا با این اتفاقات و حواشی باعث آبروریزی خانواده خود می‌شد. اما فاطمه هم مانند دیگر دختران جوان یک دختر با چهره ای متناسب بود که فقط خواستار این بود تا به او توجه بشود.

اینستاگرام سحر تبر چیست؟

اینستاگرام سحر تبر چیست؟

او در چند سال پیش با راه اندازی پیج اینستاگرام و به اشتراک گذاری عکس های متفاوت از خود توجه سیلی از مخاطب را به خود جلب کرد. پست ها اول صفحه این دختر جوان عکس هایی از قبل عمل و تغییرات او بود، که ظاهری ساده و معمولی داشت اما مدتی بعد با اشتراک گذاری عکس های عجیب خود بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کرد و آن ها را مجاب کرد تا دنبالش کنند.

شایعه شده بود او پنجاه عمل زیبایی انجام داده است اما این فقط شایعه ای بیش نبود، در واقع سحر یک گریمور حرفه ای بود که موفق شد با گریم خود و فوتوشاپ عکس هایش توجه های بسیاری را جلب کند. شما نیز اگر درباره چهره و ظاهر این دختر کنجکاو هستید می‌توانید با سرچ لقبش تمامی عکس های او را تماشا کنید. مخاطبان اینستاگرام او را به خاطر ظاهر عجیبش عروس مرده نامیدند. برای مشاهده عکس های بیشتر از او می توایند به اینستاگرام سحر تبر مراجعه کنید.

خانواده سحر تبر چه کسانی هستند؟

اطلاعات دقیقی از خانواده سحرتبر در دست نیست، اما گفته می‌شود پدر و مادرش جدا شده اند و در کنار مادرش زندگی می‌کرده است. همچنین این دختر جوان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. او بعد دستگیری به ۱۰ سال زندان محکوم شد و در فروردین ۱۳۹۹ به ویروس کرونا مبتلا شد.

آیا وکیل او توانست وی را آزاد کند؟

وی در در حالی که منتظر فرا رسیدن دادگاهش بود در قرنطینه زندان به سر می‌برد. وکیل او نیز در مصاحبه ای خبر از حال بد و وخیم سحر تبر داد. او طی مدت ها نتوانست به مرخصی برود اما بعد دادگاه خبر آزادی اش همه جا پیچید.

سحر در مصاحبه ای که اخیرا کلیپش در صفحات مجازی پخش شده بود ابراز پشیمانی کرده بود و می‌گفت زندان برایش بسیار سخت گذشته است و مثل یک کابوس بوده است. او عکس هایی با دوستان خود منتشر کرده بود اما تا به حال هیچ عکس مشترکی با خانواده خود منتشر نکرده است.

او چه حاشیه هایی دارد؟

او چه حاشیه هایی دارد؟

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر حاشیه های بسیاری از آن ابتدا داشته است او با فریب مخاطبانش توانست فالوورهای زیادی جذب کند و به هدف خود برسد. قبل از این که به این لقب شناخته بشود مانند دیگر شاخ های مجازی فقط به ساخت دابسمش می‌پرداخت اما وسوسه شهرت او را به مسیری دیگر کشاند.

بعد از اتفاقات و حواشی دنیا جهانبخت که خودکشی کرده بود این دختر بیشتر شناخته شد و در بسیاری از صفحات مجازی مورد تمسخر قرار گرفت. سحر تبر در مدت زمان کمی به خاطر ظاهر عجیبش یکی از پرحاشیه ترین افراد صفحات مجازی لقب گرفت.

او به گفته خود به دلیل علاقه قلبی به این مسیر روی آورده است اما فقط به دنبال حاشیه و توجه می‌گشت که به این هدف دست پیدا کرد و توانست توجه های بسیاری را جلب کند.

سوالات متداول

سحر تبر کیست؟

سحر تبر یکی از شاخ های مجازی است که با ظاهر و چهره عجیب خود از پرحاشیه ترین افراد صفحات مجازی بود.

سحر تبر ازدواج کرده است؟

سحر تبر ازدواج نکرده است اما گفته شده است او قبلا در یک رابطه عاطفی بوده است.

خانواده سحر تبر چه کسانی هستند؟

پدر و مادرش جدا شده اند و او در ابتدا پیش مادرش زندگی می‌کرده است.

سحر تبر چند سال در زندان بود؟

سحر تبر در سال ۱۳۹۸ به ۱۰ سال حبس محکوم شد اما کمی بعد از دادگاه خود آزاد شد.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.